در این نوشته، مهم ترین مشکلات ساعت‌های هوشمند سامسونگ و نحوه برطرف کردن آنها را بررسی می کنیم. با این که سامسونگ ساعت های هوشمند بسیار با کیفیتی را تولید و عرضه کرده است، اکا گاهی نیز ایراداتی در عملکرد این ساعت‌ها مشاهده می شود. برخی از مشکلات اسمارت واچ‌های سامسونگ، با اقداماتی ساده برطرف می‌شوند. اما گاهی مشکلات ساعت‌های هوشمند سامسونگ جدی‌تر بوده و نیاز به بررسی تخصصی‌تر دارند. در ادامه ضمن بررسی بخشی از مهم ترین مشکلات اسمارت واچ samsung، به راهکارهای حل این مشکلات نیز می‌پردازیم. با این حال می توانید برای دریافت خدمات تخصصی‌تر با پشتیبانی و خدمات پس از فروش مایکروتل (همراه سرویس خاورمیانه) با تلفن ۸۴۰۳۰ تماس بگیرید

مشکلات گلکسی واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند سامسونگ

عیب یابی مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ

مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ، بیشتر ناشی از ایرادات نرم افزاری هستند. با این حال گاهی این مشکلات، منشأ سخت‌افزاری هم دارند. به طور مثال، مشکل اتصال در اسمارت واچ های سامسونگ، ناشی از تنظیمات نادرست و مواردی از این دست است. یا زمانی که همگام سازی داده ها به درستی انجام نمی شود، قطعا ردی از یک ایراد نرم افزاری در گوشی یا خود ساعت آشکار می‌شود. اما مشکلات شارژ و نمایشگر در بیشتر موارد جنبه سخت افزاری داشته و باید آنها را به صورت دقیق و فنی بررسی و عیب یابی کرد.

مشکلات اتصال در ساعت هوشمند سامسونگ

یکی از رایج‌ترین مشکلات ساعت‌های هوشمند samsung، مربوط به اتصال این دستگاه است. گاهی اتصال برقرار نمی شود و گاهی پس از جفت‌شدن ساعت و گوشی، اتصال ضعیف شده یا قطع می‌شود. برای حل مشکل در این شرایط، باید ابتدا بلوتوث ساعت هوشمند خود را یک‌ بار خاموش و سپس روشن کنید. برای انجام این کار، در حالی که در صفحه اصلی ساعت هستید، کلید Power یا Home را روی ساعت فشار دهید، سپس روی تنظیمات ضربه بزنید. به قسمت Bluetooth Connections بروید و بلوتوث را خاموش و روشن کنید.

مشکلات گلکسی واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند سامسونگ

اشکال در همگام‌سازی داده ها در اسمارت واچ‌های سامسونگ

بروز ایراد در همگام‌سازی داده ها هم یکی دیگر از مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ است. دلیل بروز این حالت، عدم هماهنگی داده های Samsung Galaxy Watch  با برنامه Samsung Health است. ابتدا برنامه Samsung Health را در گوشی باز کرده و از قسمت تنظیمات، روی آیکون همگام سازی ضربه بزنید و در نهایت دکمه ی Sync را لمس کنید. حال بلوتوث را در گوشی همراه و ساعت هوشمند کرده و اتصال را بررسی نمایید. اکنون گوشی و ساعت هوشمند خود را مجددا راه اندازی کنید، پس از این مرحله، یک بار دیگر همگام سازی دستی را امتحان کنید.

مشکلات شارژ در گلکسی واچ سامسونگ

شارژ نشدن یا خالی شدن باتری هم جزو مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ هستند. در این شرایط اول مطمئن شوید که شارژر و درگاه و کابل شارژ، کاملا سالم و تمیز هستند. بهتر است در صورت امکان، از شارژر یا کابل دیگری استفاده کنید. اگر احتمال می ‌دهید که مشکل از پریز برق است، باید بررسی کنید که آیا دستگاه برقی دیگری در آن پریز کار می کند یا خیر؟ اگر دستگاه شما هنوز هم در شارژ شدن یا نگه داشتن شارژ مشکل دارد، لازم است که قبل از تلاش برای شارژ مجدد، ابتدا یک ‌بار ساعت هوشمند خود را خاموش و دوباره روشن کنید.احمدرضاسیدطاهری - مشکلات گلکسی واچ‌ها یا ساعت‌های هوشمند سامسونگ

مشکلات صفحه‌نمایش گلکسی واچ

روشن نشدن صفحه‌نمایش، یکی از نگران کننده ترین مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ است. پیش از اقدام تخصصی برای عیب یابی و حل این ایراد، ساعت را مجددا راه اندازی کنید. اگر مشکل حل نشد، بهتر است برای تعمیر گلکسی واچ سامسونگ، به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

مشکلات اعلان ها در ساعت هوشمند samsung

تمامی ساعت های هوشمند، اعلان هایی دارند که کاربر را مطلع می سازند. گاهی این اعلان ها از گوشی به ساعت منتقل نشده و مشکلاتی را ایجاد می کنند. راه اندازی مجدد، بهترین راه برای حل این مورد از مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ است. سپس بررسی کنید که آیا اعلان‌ها در برنامه Galaxy Wearable فعال هستند یا خیر. برای انجام این کار، روی Notifications در صفحه اصلی برنامه ضربه بزنید و مطمئن شوید که این گزینه روشن است.

مشکلات به روز رسانی در ساعت‌های هوشمند سامسونگ

به عنوان یکی دیگر از مشکلات ساعت هوشمند سامسونگ، باید به ایرادات موجود در بخش آپدیت اشاره کنیم. گاهی بروز رسانی های اسمارت واچ سامسونگ، به درستی اعمال نشده و یا به طور کلی دانلود و نصب نمی شوند. اگر Samsung Galaxy Watch شما به‌طور خودکار به‌روزرسانی نمی‌شود، سعی کنید به‌روزرسانی دستی را فعال کنید. برنامه Galaxy Wearable را در گوشی باز کرده و به قسمت به روز رسانی های نرم افزار Watch بروید. در گام بعدی، روی دانلود و نصب ضربه بزنید. اگر تلفن شما یک به‌روزرسانی دانلود می‌کند اما نمی‌تواند آن را روی ساعتتان نصب کند، ممکن است مشکل اتصال بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد. لغو اتصال و جفت‌شدن دستگاه‌ها و در نهایت، بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان (ریست فکتوری)، مشکل را حل می کند.