گارانتی مایکروتل

مشتری گرامی، ضمن تشکر از اعتماد شما جهت خرید از فروشگاه اینترنتی مایکروتل، خواهشمند است پیش از خرید دستگاه تمامی شرایط گارانتی را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با گارانتی مایکروتل به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می‌باشد.

شرایط گارانتی عمومی مایکروتل

گارانتی دستگاه و قطعات:

دستگاه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر به مدت ۱۸ ماه تحت ضمانت خرابی‌های ناشی از ساخت می‌باشد.

شرایط تعویض دستگاه:

 دستگاه به مدت ۷ روز از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد سخت افزاری ناشی از ساخت، دارای شرایط تعویض می‌باشد.

ضمانت لوازم جانبی داخل جعبه (هندزفری، آداپتور و کابل):

لوازم جانبی داخل جعبه دستگاه به مدت ۶ ماه از تاریخ فعالسازی و فاکتور خرید معتبر، در صورت داشتن ایراد ناشی از ساخت تحت ضمانت می‌باشد.

شرایط ضمانت باطری دستگاه:

دستگاه‌های دارای باطری جدا شونده ، ۶ ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت می‌باشد.
دستگاه‌های دارای باطری داخلی، مطابق با گارانتی دستگاه به مدت ۱۸ماه از تاریخ فعالسازی دستگاه و فاکتور خرید معتبر تحت ضمانت می‌باشند.

مواردی که دستگاه را از ضمانت خارج می‌کند:

  • تماس و یا نفوذ مایعات و رطوبت به دستگاه
  • هرگونه آسیب فیزیکی مانند فرورفتگی، ضربه خوردگی، خراش، شکستگی، استفاده غلط و غیر معمول از محصول و سایر موارد مشابه به تشخیص کارشناسان این مرکز
  • باز شدن و یا تعمیر و تعویض قطعات توسط افراد غیر مجاز
  • نصب نرم افزارهای غیر مجاز و Root کردن دستگاه که به تشخیص کارشناسان این مرکز منجر به آسیب رساندن به دستگاه شده باشد.
  • استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی
  • نوسانات برقی که باعث آسیب به دستگاه شده باشد.

*در صورت بروز  برخی مشکلات سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری حفظ اطلاعات مشتری تضمین نمی‌گردد.

**ارائه فاکتور خرید معتبر و کارت یا برچسب گارانتی جهت ارائه کلیه خدمات الزامی می‌باشد.

 

شرایط فاکتور معتبر:

  1. دارای سربرگ، مهر فروشگاه و امضا فروشنده باشد.
  2. آدرس دقیق فروشگاه و شماره تماس درج شده باشد.
  3. نام مشتری در فاکتور خرید درج شده باشد.
  4. فاکتور مخدوش نبوده و بدون خط خوردگی باشد.
  5. تاریخ درج شده باشد.
  6. اطلاعات کامل دستگاه در فاکتور درج شده باشد (مدل، IMEI)

شرایط ابطال گارانتی دستگاه: 

  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز
  • هر گونه ضربه‌خوردگی و هرگونه تماس با مایعات و رطوبت
  • نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه غیرمجاز که مورد تایید شرکت نباشد.
  • استفاده، نگهداری و آزمایش ناصحیح و هرگونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی در اثر استفاده از هرگونه باتری و لوازم جانبی متفرقه و تاییدنشده از سوی شرکت
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش، شکستگی و رنگ‌رفتگی

ارسال و دریافت رایگان:

در صورت عدم امکان دسترسی به مراکز خدمات، می‌توانید ضمن مراجعه به وب‌سایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه و یا تماس با مرکز خدمات (84030-021)، از خدمات آنلاین، جهت تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دوره گارانتی استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و ضوابط گارانتی و سایر تعهدات به سایت همراه سرویس خاورمیانه به آدرس www.hamrahservice.com مراجعه کنید.

گارانتی گوشی سامسونگ

اگر شما هم کاربر گوشی سامسونگ هستید پس حتما با گارنتی‌های مختلفی برای گوشی خود مواجه شده‌اید. اما لازم است بدانید که گارنتی مایکروتل، یکی از گارنتی های اصلی شرکت سامسونگ می‌باشد که خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد و در‌صورتی که گوشی سامسونگ خود را با کارت گارنتی خریداری کنید، از خدمات آن بهره‌مند خواهید شد.

گارانتی مایکروتل گوشی سامسونگ، دارای مراکز تخصصی می‌باشد که در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد به ارائه سرویس می‌پردازد.

جهت دریافت آدرس و اطلاعات تماس مراکز خدمات، اینجا کلیک کنید.

شرایط گارانتی VIP مایکروتل

ﮔﺎراﻧﺘﯽ VIP ﺑﺮای ﮔﻮﺷﯽ و ﺗﺒﻠﺖ‌ﻫﺎی ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ در ﻓﺮوﺷﮕﺎه ﻫﺎی ﻣﺎﯾﮑـﺮوﺗﻞ ﭘﻼس ﺑﺎ ﻫﻤﮑﺎری ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻤﺮاه ﺳﺮوﯾﺲ ﺧﺎورﻣﯿﺎﻧﻪ، اراﺋﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.

ﺑﺎ اﻧﺘﺨﺎب اﯾﻦ گارانتی، ﻣﻮارد زﯾﺮ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن اراﺋﻪ می‌شوند:

  • افزایش مدت زمان گارانتی دستگاه از 18 ماه به 24 ماه
  • افزایش زمان تعویض دستگاه از یک هفته به یک ماه
  • پوشش گارانتی حوادث دستگاه به مدت یکسال


حوادث تحت پوشش:

شکستگی، نفوذ مایعات به داخل دستگاه (آبخوردگی)، نوسانات ولتاژ برق و اتصال کوتاه، آتش سوزی و انفجار دستگاه مشمول گارانتی حوادث می باشند.


نحوه محاسبه و جبران خسارت: 

در صورت تعمیر، مبلغ خسارت با کسر 25% فرانشیز، تحت پوشش گارانتی حوادث می‌باشد. در صورت عدم امکان تعمیر به تشخیص کارشناسان شرکت، مبلغ خسارت با کسر 25% فرانشیز و 2% استهلاک به ازای هر ماه از تاریخ شروع گارانتی حوادث، تحت پوشش گارانتی حوادث می‌گردد. در دوره گارانتی حوادث، پرداخت خسارت فقط برای یکبار امکان‌پذیر است.

  • برای مثال، اگر یک گوشی در ماه ششم گارانتی نیاز به تعویض داشته باشد، 25% بابت فرانشیز به علاوه 6*2% بابت استهلاک دستگاه (مجموعا 37%) از قیمت خرید گوشی کاسته و معادل 63% قیمت خرید گوشی به مشتری پرداخت می‌کند.


موارد خارج از  پوشش گارانتی حوادث:

خسارت عمدی و خط و خش ایجاد شده به جهت استهلاک، لوازم جانبی (آداپتور، کابل رابط، هندزفری و باطری)، تعمیر و سرویس دستگاه در مراکز متفرقه

توضیحات:

  • این گارانتی به صورت کامل به فروش می‌رسد و موارد مشمول آن به تنهایی قابل انتخاب نیستند.
  • این گارانتی  فقط در زمان خرید محصولات شرکت سامسونگ از فروشگاه های مایکروتل پلاس، قابل خریداری می‌باشند و شامل خرید‌های قبلی و گوشی‌های غیر آکبند نخواهد بود.
  • مدت زمان پوشش بیمه حوادث (شکستگی و آبخوردگی) قابل تمدید نیست.
  • در صورت نیاز به کارشناسی و پرداخت خسارت، مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب همراه سرویس خاورمیانه جهت دریافت خسارت اقدام کنند. در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر یا تعویض نداشته باشد، هزینه جبران خسارت در زمان مراجعه مشخص و ظرف مدت 3 الی 5 روز کاری پرداخت خواهد شد.