کالاهای سفارش داده شده تحت شرایط زیر تا ۷ روز از تاریخ ثبت سفارش قابل استرداد هستند:
- در صورتی که کالا هنوز برای سفارش دهنده ارسال نشده باشد. کاربر می بایست انصراف خود را از خرید، در اسرع وقت، به واحد فروش آنلاین از طریق شماره تلفن ۲۳۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۳ اطلاع دهد.
- درصورتی که در زمان تحویل مشکلاتی در بسته بندی کالا مشاهده گردد. (به عنوان مثال کالا باز شده به نظر برسد یا در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی در کالا ایجاد شده باشد) صرفا در حضور نماینده تحویل.
- در صورتی که کالا هنوز باز نشده باشد.
- در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و ظاهری با سفارش کاربر مغایرت داشته باشد.
- اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته بندی اصلی بازگشت داده شود.
- اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
وجود مغایرت، می بایست حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد فروش فروشگاه، از طریق تلفن ۲۳۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۳ اطلاع داده شود.
در صورتی که آسیب یا ایراد فیزیکی مشهود باشد می بایست حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به بخش فروش آنلاین از طریق تلفن ۲۳۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۳ اطلاع داده شود.
در صورت انصراف از خرید چگونه کالای خریداری شده را پس بفرستم ؟
اگر کالا را در 7 روز گذشته خریده اید (تاریخ ثبت سفارش) و هنوز آن را باز نکرده اید ( هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد) می توانید با شماره ۲۳۲۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۳ تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت استرداد کالا را با کارشناسان ما انجام دهید. کالا باید به دقت به همراه فاکتور و کلیه اقلام دریافت شده از جمله هدایا، بسته بندی و با پست پیشتاز به کدپستی ۱۹۳۵۶۷۵۵۱۶ فرستاده شود.
بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
کارشناسان ما بعد از دریافت کالا و حداکثر ظرف ۲۴ ساعت با شما تماس گرفته و پس از دریافت کالا و اطمینان از سالم بودن کالا و مخدوش نبودن بسته بندی هماهنگی لازم جهت استرداد وجه پرداختی را انجام می دهند. به صورت میانگین فرآیند پرداخت ۳ الی ۴ روز کاری خواهد بود.
در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد ؟
- در صورتیکه بیشتر از ۷ روز از خرید شما (تاریخ ثبت سفارش) گذشته باشد.
- بسته بندی کالا باز و یا مخدوش شده باشد.
- کالا روشن و با سیم کارت فعال شده باشد.
در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداختی به حساب بانکی متعلق به صاحب شناسه کاربری عودت داده خواهد شد.