شرایط و قوانین فروشگاه

شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی مایکروتل:

کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت مایکروتل را دارند، باید مفاد توافق‌نامه ذیل را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت نمایند.

عضویت در سایت فروشگاهی مایکروتل به منزله مطالعه و قبول توافق نامه مذکور از جانب کاربر است.


امکان ثبت سفارش درفروشگاه آنلاین مایکروتل (ایما همراه) در تمامی روزهای سال، حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، برای کاربران فراهم می‌باشد و اولین روز کاری بعد از تعطیلات سفارش‌های ثبت شده پردازش و تحویل پست خواهند شد.

ورود به سایت و عضویت:

کاربران مهمان برای ثبت نام در سایت مایکروتل باید به قسمت ثبت نام (گوشه سمت چپ بالای سایت) مراجعه کنند. پس از کلیک بر روی کلمه ثبت‌نام، با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره موبایل، رمز عبور، فرآیند ثبت نام را کامل نمایید.

کاربر فروشگاه نیز می تواند از دو طریق “ورود با نام کاربری و رمز عبور” یا از طریق “ورود با رمز یکبار مصرف” وارد سایت شود.

  • تبصره ۱: کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نماید و چنانچه آن را فراموش کرد، می تواند جهت اخذ کلمه عبور جدید، از طریق فراموشی رمز عبور اقدام نماید.
  • تبصره 2: کاربر باید اطلاعات درخواستی را به طور صحیح وارد نماید. مسئولیت ثبت اشتباه اطلاعات کاربری بر عهده کاربر خواهد بود.
  • تبصره 3: عضویت در سایت فروشگاهی و خرید آنلاین فروشگاه مایکروتل (ایما همراه) رایگان است.

ثبت سفارش و پیگیری سفارش:

فرایند خرید و ثبت سفارش از سایت مایکروتل توسط کاربر به شرح زیر می باشد:

  • بازدید و انتخاب کالا از فروشگاه اینترنتی مایکروتل
  • انتخاب رنگ و نوع گارانتی درخواستی
  • افزودن به سبد خرید
  • وارد کردن کد تخفیف و اعمال آن در صورت داشتن کد تخفیف
  • نهایی کردن ثبت سفارش
  • پرداخت مبلغ تعیین شده برای کالای مورد نظر از طریق درگاه بانک به صورت آنلاین توسط خریدار
  • ارسال رایگان کالا توسط شرکت مایکروتل (ایما همراه) از طریق پست  

**توجه داشته باشید تمامی قیمت‌ها به تومان و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.

  • تبصره 1: چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام‌خانوادگی و… اقدام به خرید نماید و موضوع مشخص شود، مدیریت مایکروتل حق دارد سفارش را یکطرفه باطل کند.
  • تبصره 2: کلیه سفارشات پرداخت شده حداکثر ظرف یک روز کاری تحویل پست می‌گردد.


  • جهت پیگیری وضعیت سفارش خود در سیستم پستی به سایت پست رسان مراجعه نمایید.


شرایط تحویل سفارش به شرح زیر می باشند:

  • ارائه اصل کارت ملی در هنگام تحویل کالا به مامور تحویل الزامی است.
  • سفارش تنها به کاربر ثبت نام کننده با کد ملی درج شده در حساب کاربری قابل تحویل می‌باشد.
  • امکان تغییر کالا و مشخصات آن در زمان تحویل سفارش وجود ندارد.
  • از دریافت کالا با بسته‌بندی مخدوش یا مشکوک جدا خودداری فرمایید.
  • چنانچه کالای دریافتی با سفارش ثبت شده و یا با فاکتور فروش مغایرت داشت، ضمن خودداری از دریافت کالا، آن را عودت داده و مراتب را در اسرع وقت به اطلاع فروشگاه برسانید.
  • اگر کالا حین حمل و نقل دچار آسیب شده باشد جبران خسارت به عهده شرکت حمل کالا است.


شرایط استرداد کالا:

کالاهای سفارش داده شده تحت شرایط زیر تا 7 روز از تاریخ ثبت سفارش قابل استرداد هستند:

  • در صورتی که کالا هنوز برای سفارش دهنده ارسال نشده باشد. کاربر می‌بایست انصراف خود را از خرید، در اسرع وقت، به واحد فروش آنلاین از طریق شماره تلفن 2323-021 داخلی 123 اطلاع دهد.
  • درصورتی که در زمان تحویل مشکلاتی در بسته‌بندی کالا مشاهده گردد. (به‌عنوان مثال کالا باز شده به نظر برسد یا در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی در کالا ایجاد شده باشد) صرفا در حضور نماینده تحویل.
  • در صورتی که کالا هنوز باز نشده باشد.
  • در صورتی که کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و ظاهری با سفارش کاربر مغایرت داشته باشد.
    • اگر تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی ممکن باشد، خریدار نباید بسته‌بندی اولیه محصول را باز کند و کالا بایستی با بسته‌بندی اصلی بازگشت داده شود.
    • اگر امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته‌بندی وجود داشته باشد، ضروریست جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

وجود مغایرت، می بایست حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد فروش فروشگاه، از طریق تلفن 2323-021 اطلاع داده شود.

در صورتی که آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی مشهود باشد می‌بایست حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به بخش فروش آنلاین از طریق تلفن 2323-021 داخلی 123 اطلاع داده شود.


در صورت انصراف از خرید چگونه کالای خریداری شده را پس بفرستم؟
اگر کالا را در 7 روز گذشته خریده‌اید (تاریخ ثبت سفارش) و هنوز آن را باز نکرده اید ( هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد) می‌توانید با شماره 2323-021 داخلی 123 تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت استرداد کالا را با کارشناسان ما انجام دهید. کالا باید به‌دقت به‌همراه فاکتور و کلیه اقلام دریافت شده از جمله هدایا، بسته‌بندی و با پست پیشتاز به کدپستی 1935675516 فرستاده شود.

بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد.

کارشناسان ما بعد از دریافت کالا و حداکثر ظرف 24 ساعت با شما تماس گرفته و پس از دریافت کالا و اطمینان از سالم بودن کالا و مخدوش نبودن بسته‌بندی هماهنگی لازم جهت استرداد وجه پرداختی را انجام می دهند. به‌صورت میانگین فرآیند پرداخت 3-4 روز کاری خواهد بود.

در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد؟

  • در صورتیکه بیشتر از 7 روز از خرید شما (تاریخ ثبت سفارش) گذشته باشد.
  • بسته‌بندی کالا باز و یا مخدوش شده باشد.
  • کالا روشن و با سیم‌کارت فعال شده باشد.

    در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداختی به حساب بانکی متعلق به صاحب شناسه کاربری عودت داده خواهد شد.


توضیحات ضروری:

  • کلیه کالاهای ارائه شده در فروشگاه آنلاین مایکروتل دارای مجوز رسمی است و کلیه گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها رجیستر شده و قابل فعالسازی می‌باشد.
  • ممکن است گارانتی برخی از محصولات فروشگاه توسط شرکت‌هایی به غیر از مایکروتل باشند.
  • اگر پس از ثبت سفارش توسط کاربر، موجودی محصول مورد نظر به پایان برسد مایکروتل موظف است هر چه سریع‌تر سفارش را لغو کند و هزینه‌ی پرداخت شده را به حساب شخص بازگرداند. همچنین مشتریان می‌توانند کالای دیگری را جایگزین محصول انتخابی کنند.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید (اتمام موجودی، انصراف مشتری) مبلغ پرداخت شده 3 الی 4‌روز کاری به حساب بانکی متعلق به صاحب حساب کاربری باز می‌گردد.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وب‌سایت، حق لغو کردن سفارش انجام شده برای مایکروتل محفوظ است.
  •  پس از لغو شدن سفارشات تحت هر شرایطی، در سریع‌ترین زمان وجه پرداخت شده به حساب بانکی متعلق به صاحب حساب کاربری باز می‌گردد و همانطور که قبل‌تر اشاره شد ثبت‌نام در وب‌سایت ما به منزله‌ی اطلاع از تمامی قوانین است و در صورت لغو شدن سفارشات از طرف مایکروتل کاربران نمی‌توانند ادعایی در این‌باره داشته باشند.
  •  کاربران هنگام ثبت سفارش باید دقت داشته باشند که فرم ثبت سفارش را با اطلاعات کامل و صحیح تکمیل کنند، زیرا درصورت درج اطلاعات ناقص یا نادرست سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ به همین دلیل ثبت کد ملی، نشانی و شماره تلفن همراه کاربران برای ارسال بدون مشکل کالا الزامی‌ست.
  •  در صورت مغایرت در اطلاعات وارد شده مایکروتل اطلاعات بیشتری را از شما درخواست می‌کند تا اطمینان کامل را برای ارسال کالا حاصل نماید.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی که قابل دسترسی نمی‌باشد امکان‌پذیر نیست و مکان تحویل باید مشخص باشد.
  • هنگام خرید با استفاده از کدهای تخفیف پس از ثبت نهایی امکان ایجاد تغییر در سبد خرید (حذف و تغییر کالا و تغییر در مبلغ فاکتور) وجود ندارد و در صورت هر گونه درخواست تغییر مصرانه و انصراف از خرید، کد تخفیف باطل خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که افزودن محصولات به سبد خرید به معنی رزرو آن‌ها نیست و مایکروتل هیچ گونه تعهدی در قبال کالای داخل سبد خرید که سفارش آن نهایی نشده ندارد.
  •  هر تغییری تا پیش از ثبت نهایی (تغییر در موجودی کالا و تغییر قیمت) در قسمت سبد خرید نشان داده می‌شود و پس از ایجاد این تغییرات کاربران قادر به خرید محصول با شرایط قبلی نخواهند بود.